eerste dagen - Reisverslag uit Krabi, Thailand van bente sluyter - WaarBenJij.nu eerste dagen - Reisverslag uit Krabi, Thailand van bente sluyter - WaarBenJij.nu

eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg bente

29 Augustus 2016 | Thailand, Krabi

Hiiiii allemaal! Terwijl ik dit typ zit ik ik in mijn hostel te wachten op mijn privé busje naar het volgende eiland en te genieten van een aardbeien milkshake hihi. Maaar eerst even terug naar het begin van mijn avontuur! Nadat mams een traantje moest wegpinken (Breg en Juul stiekem ook) en Paps via facetime nog even doeiii zei begon mijn reis dan echt! In een dubbeldekker vliegtuig naar de eerste stop: Bangkok! Rij 67 helemaal voor mezelf was ideaal waardoor ik languit de hele reis heb geslapen en fris en fruitig in Bangkok aankwam. Meteen al genaaid door de taxi man, 700(!) baht voor een ritje naar het hostel (normaal is zo'n ritje 250 baht.. Nu snap ik wel waarom hij de hele rit zo aan het lachen was). Maargoed het hostel was super chill en Bangkok is leuk ondanks de stank en hitte.. In 2 dagen tijd heerlijk 3 massages gedaan en met het hele hostel savonds Bangkok verkennen, like it! Toen we de zon zagen opkomen boven de rivier werd het maar is tijd om naar bed toe te gaan. Kleeeein katertje later moest ik racen voor het vliegtuig naar Krabi town in het zuiden van Thailand (wéér afgezet door de taxi, ben blij dat ik ze een topdag bezorg elke keer pff.. Mijn ruggengraad moet duidelijk sterker worden om beter te kunnen onderhandelen) Krabi town is echt een leuk plaatsje van waaruit je dagtripjes naar allerlei eilandjes kunt maken. Daarom besloot ik samen met 2 andere (jaja 2 vrienden gemaakt) om een dagtrip naar Railay beach te maken, echt amaaaazing het strand daar! Maar mijn 2 vriendjes verzekerde me dat dit strand nog niks is vergeleken met alle andere prachtige eilanden die ik nog ga zien dus ben erg benieuwd! Enige jammere is dat het bewolkt is hier en af en toe met bakken uit de lucht komt.. Maar agh ik heb nog 4 maanden om te tannen

  • 30 Augustus 2016 - 13:38

    Carlo:

    Mooi verhaal schatje, veel humor

  • 30 Augustus 2016 - 19:39

    Gilda.aarnink:

    Heerlijk verhaal !!
    Ik had toch wel gedacht dat jij beter kon onderhandelen ha ha
    Maarja ik kan er zelf ook niets van ;-)
    Pas goed op jezelf en een dikke kus
    Have fun !!

  • 31 Augustus 2016 - 11:41

    Bernice:

    Klinkt goeeeed, ben benieuwd naar de volgende update!! Geniet ervan schatje!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Krabi

bente

Actief sinds 22 Aug. 2016
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 10278

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2016 - 31 December 2016

au revoir!

Landen bezocht: